reisverslag 12 jan 2014 - Reisverslag uit Upper Hutt, Nieuw Zeeland van Johan en Corrie - WaarBenJij.nu reisverslag 12 jan 2014 - Reisverslag uit Upper Hutt, Nieuw Zeeland van Johan en Corrie - WaarBenJij.nu

reisverslag 12 jan 2014

Blijf op de hoogte en volg Johan en Corrie

13 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Upper Hutt

We zitten nu op de boot van Wellington (noordereiland) naar Picton (op het zuidereiland. We kunnen hier gebruik maken van internet dus plaats ik het riesverslag van gisteren.

zondag 12 jan:Toen we vanochtend wakker werden bleek het erg veel geregend te hebben. Het was goed dat we gisteren de was gedaan hadden, want vandaag hebben we maar erg weinig zon gezien (het werd echter snel weer droog). Vanuit Palmerston North rijden we vandaag richting Wellington, want morgen gaan we met de boot naar het zuidereiland. We zijn naar Woodville gereden en daarna door een kloof met links en rechts hoge bergwanden en aan onze linkerkant de rivier. We hebben onze weg vervolgd over de Wine Trail naar Masterton, maar veel wijngaarden hebben we niet gezien. Onderweg naar Featherston hebben we geluncht en na een kort middagdutje zijn we over een zeer bochtige bergpas in een mooie groene omgeving (met flinke rukwinden) doorgereden naar Upper Hutt waar we een camping gezocht hebben. Dat laatste valt niet altijd mee: staat het in het dorp nog wel aan gegeven met kilometers en al erbij ,vergeten ze het bord bij de camping zelf. Dus voorbij gereden, omkeren, terug naar het dorp, bord weer gevonden en maar zoeken... maar we hebben het uiteindelijk toch gevonden.

• 15 Januari 2014 - 09:03

Rens De Haas:

Zo te zien gaat het allemaal voortreffelijk daar, alleen het weer is minder dan normaal, maar niet echt storend zoals ik het lees. Wil nog gefeliciteerd met je verjaardag. Bijzonder dat jullie beiden je verjaardag zo ver weg mogen vieren. Geniet er nog van.

gr.
    Rens de Haas